66 Hvorfor du burde ha en Facebook fanside

Dec 15, 2021

 

Har du noen gang lurt på om du bør få deg en Facebook fanside eller om det kan være smart for deg og din business? Få med deg podcasten så får du kanskje svaret.

 

 

Hva er egentlig en Facebook fanside?

Det er en åpen og offentlig Facebook side du kan bruke for deg og din business.

Men passer det for meg og det jeg driver med?

Facebook Fanside er for:
- alle type bedrifter
- “interesse-grupper”
- organisasjoner
- “offentlige” personer

Facebook fansider er ikke bare for store bedrifter. Alle kan lage en fanside, også små selskaper, gründere og freelancere. Også du og jeg.

Du finner min side her: https://www.facebook.com/gry.sinding/
Det er genialt for deg som vil finne flere drømmekunder.

Hvorfor bør du ha en Facebook fanside?

For å kommunisere og bygge en relasjon med dine “fans”  - følgere eller hva du foretrekker å kalle det. Jeg synes Facebook fanside er genialt for å treffe kule gründere som vil endre verden eller sitt nærområde.

Jeg deler også med deg på podcasten hvorfor jeg egentlig ikke liker begrepene “følgere/fans” – jeg foretrekker drømmekunder eller gode venner.

Og så må du jo ha en fanside for Facebook annonser. Det er på fan-siden du legger ut annonsene. Du har vel sett podcast 63 med Henrik? Da vet du at jeg elsker Facebook annonser. 

Lurer du på hva som er fordelene og ulempene med å ha en fanside?

Sjekk ut denne ukens podcast som jeg tror du blir å sette pris på!

Og del din Facebook fanside i kommentarfeltet – så får jeg se deg der. La oss inspirere hverandre!