66 Hvorfor du burde ha en Facebook fanside

Dec 15, 2021

 

Har du noen gang lurt pÄ om du bÞr fÄ deg en Facebook fanside eller om det kan vÊre smart for deg og din business? FÄ med deg podcasten sÄ fÄr du kanskje svaret.

 

 

Hva er egentlig en Facebook fanside?

Det er en Ă„pen og offentlig Facebook side du kan bruke for deg og din business.

Men passer det for meg og det jeg driver med?

Facebook Fanside er for:
- alle type bedrifter
- “interesse-grupper”
- organisasjoner
- “offentlige” personer

Facebook fansider er ikke bare for store bedrifter. Alle kan lage en fanside, ogsĂ„ smĂ„ selskaper, grĂŒndere og freelancere. OgsĂ„ du og jeg.

Du finner min side her: https://www.facebook.com/gry.sinding/
Det er genialt for deg som vil finne flere drĂžmmekunder.

Hvorfor bĂžr du ha en Facebook fanside?

For Ă„ kommunisere og bygge en relasjon med dine “fans”  - fĂžlgere eller hva du foretrekker Ă„ kalle det. Jeg synes Facebook fanside er genialt for Ă„ treffe kule grĂŒndere som vil endre verden eller sitt nĂŠromrĂ„de.

Jeg deler ogsĂ„ med deg pĂ„ podcasten hvorfor jeg egentlig ikke liker begrepene “fĂžlgere/fans” – jeg foretrekker drĂžmmekunder eller gode venner.

Og sĂ„ mĂ„ du jo ha en fanside for Facebook annonser. Det er pĂ„ fan-siden du legger ut annonsene. Du har vel sett podcast 63 med Henrik? Da vet du at jeg elsker Facebook annonser. 

Lurer du pÄ hva som er fordelene og ulempene med Ä ha en fanside?

Sjekk ut denne ukens podcast som jeg tror du blir Ä sette pris pÄ!

Og del din Facebook fanside i kommentarfeltet – sĂ„ fĂ„r jeg se deg der. La oss inspirere hverandre!

 

0 people
are viewing this site
0 people
viewed this page
in the last